'Nederlanders melden meeste datalekken in Europa'

Nederland maakte de meeste meldingen van datalekken sinds de invoering van de Europese privacywet (AVG). In totaal maakten Nederlanders 15.400 keer melding van een inbreuk op hun digitale gegevens, significant meer dan Duitsland (12.600) en het Verenigd Koninkrijk (10.600).
donderdag 7 februari 2019 om 13:08 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht