'Nederlandse webwinkels krijgen minder iPhone 6-toestellen'

Apple lijkt leveringen van de iPhone 6 aan Nederlandse webwinkels te hebben stopgezet. Providers en de eigen Apple Store hebben nog wel toestellen.
woensdag 15 oktober 2014 om 14:52 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht