Nintendo komt met console voor opkomende markten

Nintendo wil in 2015 een console en software uitbrengen voor opkomende markten, in plaats van bestaande hardware zoals de Wii U of Nintendo 3DS.
donderdag 8 mei 2014 om 10:19 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht