NL-Alert moet eind 2015 werken op 4G-netwerken

De mobiele alarmeringsdienst NL-Alert moet vanaf september 2015 ook werken op 4G-netwerken. Nu krijgen telefoons die verbonden zijn met het snellere netwerk geen waarschuwingen.
maandag 14 juli 2014 om 10:25 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht