NL-Alert moet eind 2015 werken op 4G-netwerken
De mobiele alarmeringsdienst NL-Alert moet vanaf september 2015 ook werken op 4G-netwerken. Nu krijgen telefoons die verbonden zijn met het snellere netwerk geen waarschuwingen.
maandag 14 juli 2014 om 10:25
| Door: Nu.nl | Website