Nokia begint in 2015 met bouw 5G-netwerk

Nokia wil in Finland volgend jaar al op kleine schaal beginnen met de aanleg van een 5G-netwerk. De EU wil 5G in 2020 klaar voor gebruik hebben.
dinsdag 2 september 2014 om 14:09 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht