NS overtreedt netneutraliteitswet met websiteblokkades

De NS blokkeert verschillende websites op de wifi-netwerken in zijn treinen. Daarmee wordt de netneutraliteitswet overtreden.
vrijdag 25 juli 2014 om 17:15 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht