NSA bestempelt Tor-gebruikers massaal als 'extremist'
Gebruikers van het anonieme netwerk Tor worden door de NSA massaal bestempeld als 'extremist'. Gegevens van de mensen die de website van Tor bezoeken worden opgeslagen in een database.
donderdag 3 juli 2014 om 14:06
| Door: Nu.nl | Website