'NSA wist al jaren van internetlek Heartbleed'
De NSA zou al minstens twee jaar op de hoogte zijn van de Heartbleed-bug, mogelijk het grootste internetlek ooit. De NSA zelf ontkent en zegt dat het niet eerder dan de rest van de wereld van het lek wist.
zaterdag 12 april 2014 om 16:33
| Door: Nu.nl | Website