Obama hervormt opslag telefoongegevens bij NSA
President Obama heeft een nieuw plan geïntroduceerd waardoor de NSA niet meer massaal gegevens over Amerikaanse telefoongesprekken gaat verzamelen en opslaan.
vrijdag 28 maart 2014 om 07:40
| Door: Nu.nl | Website