'OS X Yosemite-gebruikers melden problemen met bluetooth'

OS X Yosemite-gebruikers melden dat zij sinds de update naar Apples laatste besturingssysteem last hebben van bluetooth-problemen.
donderdag 23 oktober 2014 om 19:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht