Oud-topman NSA noemt inlichtingendienst 'totalitair'

William Binney, voormalig technisch directeur van de NSA, noemt de Amerikaanse inlichtingendienst een 'totalitaire' organisatie. 
vrijdag 4 juli 2014 om 14:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht