Philips wil Wii U verbieden in Verenigde Staten

Philips wil de verkoop van de Wii U en aanverwante apparaten laten verbieden in de VS, omdat de console en de controllers inbreuk maken op patenten van Philips.
woensdag 14 mei 2014 om 23:40 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht