Philips wil Wii U verbieden in Verenigde Staten
Philips wil de verkoop van de Wii U en aanverwante apparaten laten verbieden in de VS, omdat de console en de controllers inbreuk maken op patenten van Philips.
woensdag 14 mei 2014 om 23:40
| Door: Nu.nl | Website