Reddit-subforum over games sluit reacties op 1 april vanwege opruiing

De moderators van het Reddit-subforum /r/Games houden op 1 april de reactiemogelijkheid gesloten vanwege de normaal gesproken opruiende berichten omtrent "transfobie, homofobie, islamofobie, racisme, vrouwenhaat, pro-pedofilie, pro-verkrachting en venijnige persoonlijke aanvallen jegens andere gebruikers".
maandag 1 april 2019 om 12:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht