Sony biedt 15 miljoen schadevergoeding om hack uit 2011
Sony is akkoord gegaan met een voorlopig schikkingsvoorstel vanwege de Playstation Network-hack uit 2011 en stelt voor een waarde van in totaal 15 miljoen dollar verschillende games en abonnementen aan.
donderdag 24 juli 2014 om 15:42
| Door: Nu.nl | Website