Sony en Panasonic gaan weer oled-schermen ontwikkelen
Eind vorig jaar kondigden Sony en Panasonic nog aan te stoppen met hun gezamenlijke onderzoek en ontwikkeling van oled, nu gaan de bedrijven toch door.
zaterdag 2 augustus 2014 om 12:19 | Door: Nu.nl | Website