'Sony lanceert volgend jaar 12 inch-tablet'

Sony zou van plan zijn om in het eerste kwartaal van 2015 een tablet met een schermgrootte van 12 inch op de markt te brengen.
vrijdag 24 oktober 2014 om 12:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht