Spotify noemt Apple 'monopolist' in strijd om App Store-regels

Spotify heeft gereageerd op Apples reacties rond de klacht van de streamingdienst bij de EU. Het Zweedse bedrijf deed eerder zijn beklag over de regels van de App Store. In gesprek met Variety noemt Spotify Apple een monopolist.
zondag 17 maart 2019 om 17:55 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht