'Steeds meer spam verstuurd via iMessage'

Apple zou te weinig doen tegen spam via iMessage. Als gevolg daarvan wordt nu zo'n 30 procent van alle mobiele spam verspreid via de chatdienst van Apple.
donderdag 21 augustus 2014 om 12:57 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht