T-Mobile schrapt 'voordelige' sim-onlyabonnementen Basis Sim

T-Mobile stopt per maandag met zijn sim-onlyabonnementen onder de naam Basis Sim, die door de provider werden geprofileerd als de voordelige optie voor abonnementen zonder smartphone.
maandag 21 januari 2019 om 15:29 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht