Ubisoft biedt excuses aan voor provocerende mail over 'shutdown' VS
Gamebedrijf Ubisoft ligt onder vuur vanwege een e-mail over de game The Division 2, waarin het bedrijf het spel linkt aan de 'shutdown' van de overheid van de Verenigde Staten.
vrijdag 1 februari 2019 om 13:49
| Door: Nu.nl | Website