Vodafone bouwt nieuwe centrales om storingen te beperken

Vodafone start met de bouw van nieuwe grotere netwerkcentrales die elkaars capaciteit kunnen overnemen in geval van calamiteiten. Grote storingen moeten zo beperktere impact hebben.
maandag 23 juni 2014 om 09:25 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht