Vodafone bouwt nieuwe centrales om storingen te beperken
Vodafone start met de bouw van nieuwe grotere netwerkcentrales die elkaars capaciteit kunnen overnemen in geval van calamiteiten. Grote storingen moeten zo beperktere impact hebben.
maandag 23 juni 2014 om 09:25
| Door: Nu.nl | Website