Apex Legends bant 355.000 PC-spelers vanwege valsspelen
De makers van battle-royalegame Apex Legends hebben sinds het uitbrengen van het spel ruim 355.000 spelers op PC verbannen, omdat zij valsspeelden. Dat meldt Respawn Entertainment in een update op Reddit.
Read more