Volg de bijeenkomst van actiecomité 'XS4ALL moet blijven'
Het actiecomité 'XS4ALL moet blijven' heeft in enkele dagen tijd naar eigen zeggen nog eens een paar duizend handtekeningen verzameld van abonnees die boos zijn dat het merk verdwijnt. Maandagavond komt het comité bijeen in de Waag in Amsterdam om over XS4ALL te praten
maandag 28 januari 2019 om 22:04
| Door: Nu.nl | Website