Ziggo gaat internetsnelheden met 25 procent verhogen

Internetprovider Ziggo gaat de snelheden van zijn abonnementen midden april met 25 procent verhogen. Het Max-abonnement wordt hierdoor met een downloadsnelheid van 500 Mbps aangeboden, aldus het bedrijf.
maandag 25 maart 2019 om 16:46 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht