Ziggo gaat internetsnelheden met 25 procent verhogen
Internetprovider Ziggo gaat de snelheden van zijn abonnementen midden april met 25 procent verhogen. Het Max-abonnement wordt hierdoor met een downloadsnelheid van 500 Mbps aangeboden, aldus het bedrijf.
maandag 25 maart 2019 om 16:46
| Door: Nu.nl | Website