Nokia lijkt 'Nokia by Microsoft' te gaan heten

Er zijn beelden verschenen van wat vermoedelijk de opvolger van de Lumia 820 moet worden, die waarschijnlijk de Lumia 830 zal heten. Opvallend is de merknaam 'Nokia by Microsoft' op de achterkant van het toestel. 
maandag 7 juli 2014 om 07:36 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht