'Noord-Korea verdubbelt aantal staatshackers'

Het aantal hackers dat in dienst van de Noord-Koreaanse staat cyberaanvallen uitvoert, is in twee jaar tijd verdubbeld.
maandag 7 juli 2014 om 07:54 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht